lördag 14 november 2009

Fredag den 13:e

Ja ha, så var det dax igen. Ännu ett tråkigt telefonsamtal, mitt i fredagspizzan får vi besked om att pappa, barnens morfar, åkt in med ambulans till hjärtintensiven. Tydligen är det en hjärtklaff som inte funkar som den ska. Så istället för jobb blev det ett besök på sjukhuset idag :O( Nu får det fan räcka med elände i den här familjen. Herregud, jag vill ju bara få vara gravid o fet och ägna tankarna på familjen och planera för bebis ankomst. Göra glada saker! Är det för mycket begärt?

5 kommentarer:

Carola m 8 sa...

Nej men:( Vad det är mkt elände för er nu... Förstår att det känns övermäktigt, nu ska ju du verkligen få fokusera på dig själv oc bebisen och så blir det såhär:(
Jag skickar lite cyberkramar och hoppas det går bra med morfar/pappa

Strömming sa...

Fy vad jobbigt. Hoppas att allt går bra med pappa och att han tillfrisknar fort!. Ta hand om er och försök njuta av graviditeten ändå, om än kanske bara i korta stunder vid en spark eller så. När jag såg ditt inlägg blev jag alldeles ledsen, ni har haft för mycket det här året!
Kram!

unique sa...

Allt sådant känns ju 10000 gånger värre när man är gravid oxå

Anonym sa...

Men usch... det är inte roligt när det blir så där! Vet hur det känns när allt hopar sig, och det känns som allt trist händer på en och samma gång! Har inget bra råd att ge, annat än ta er tid för varann alla! Krama varann!

Ulrica sa...

Nej vilken otur :( Hoppas verkligen att allt kommer att ordna sig till det bästa !! Många kramar!