fredag 23 mars 2012

Lite kycklingar till påsk

Att gå hemma och vänta på bebis börjar bli lite segt, särskilt när både Tuvis o Sigge legat sjuka med 40 graders feber och hostan from hell :0(
Så för att inte bli helt tokig har jag letat fram min virknål och sysselsatt mig med att skapa lite påskpynt ;0)
Perfekt att sitta i soffan och virka samtidigt som man klappar pannan på febrigt sovande barn. Nu hoppas jag dock att febern är på väg bort så vi kan tillbringa våra dagar utomhus i det underbara vårvädret!

Beskrivningar till kycklingarna hittade jag på nätet genom att googla " virkad kyckling", internet är en trevlig uppfinning ;0)

1 kommentar:

Gittan sa...

Jätte söta kycklingar! Vi har oxå haft samma skit! Knut har hostat så att han kräkts....hoppas att dom hinner bli friska så att dom inte smittar ner liten när den drn behagar komma!