måndag 11 juli 2011

Äventyrsbarnen


Inte ska man väl ta det lugnt och bara slappa och bada på semestern? Nä, har man chansen att få kasta sig ut i en linbana så gör man det! i alla fall om man heter Almida, Albin och Jonathan ;o)



Själv hade jag ALDRIG satt min fot på den långa och rangliga stegen som ledde upp till plattformen men å andra sidan får jag svindel av att stå på en köksstol ;o)



Abbe kastar sig ut...tätt följd av Jonte (numera kallad darrande asplövet)...





...å så Almida.





I skrivande stund är äventyrsbarnen ute och kör trampbåtar för glatta livet och i kväll blir det "Base jump", gulp...vet inte om jag vågar titta på det! ;o)





Almida hittade en version av OP på "Lager 157" och även om jag tycker att de är skitfula så blev jag ganska glad när jag upptäckte att den även passade mig! så hon kan glömma att få ha den ifred, moahahahahaaaa :o)



Inga kommentarer: