onsdag 10 december 2008

Tillbaka

Nu äntligen är vi friska igen! JIPPIII, det har varit så trist när ingen orkat leka och busa med mig. Men nu, nu är det full rulle i hemmet igen, väckarklockor ringer, skolväskor packas, hämtningar/lämningar på aktiviteter, lek och sång på öppna förskolan, och fram för allt, RIKTIG mat! Bu för blåbärssoppa och smuliga smörgåsrån i sängen ;-)

Minns inte om jag visat upp min eleganta pyamas innan, men här kommer den igen! Paraply a la 70-tal, kul när man får ha mammas gamla kläder. Sitter som en smäck ;-)

Gissa vem som flyttat in i vår trädgård, jo självaste Herr Snögubbe! Han står där så fint och lyser varje kväll, trots att gräset runt honom varit alldeles grönt. Men i morse när vi vaknade var marken lika vit som Herr Snögubbes mage, hoppas det stannar kvar till jul.

Mina syskon sitter gärna en stund vid datorn på kvällen, men nu är det slut på det för jag har hittat en jätterolig björn som sjunger för mig. Datorn är MIN!

**Jag är en gummibjörn, jag är en gummibjörn....**



Inga kommentarer: