tisdag 21 juli 2009

Ett år äldre

Familjens överhuvud, mamman alltså ;O) fyller idag 35 år och dagen har firats på lite annorlunda sätt. Vi packade in oss i husbilen och drog till High Chapparall, eller rättare sagt till campingen bredvid (som var hyfsat vattenfylld, utsikt på gyttjeåkern nedanför vår dörr)



I morgon blir det en heldag bland cowboys och indianer. Givetvis packade vi med oss massa god fika som avnjöts på vägen, till och med en tårta fanns i gömmorna ;O) Alla sjöng "ja må hon leva" så fort vi börjat köra, Tuvis fattade snabbt galoppen och hurrade några extra gånger.

Som present hade vi igår varit iväg och fixat mamman en rosa laptop, så nu bloggar hon live från campingen, vilken lyx!!

...å snygg är den oxå ;O)

8 kommentarer:

Sandra sa...

Stort grattis till överhuvudet då! =)

Läcker färg på laptopen också!

Madelene sa...

Grattis! :0) Och vilket fusk med en rosa laptop! Vill ju ja me ha! :0)

Helena sa...

Stort grattis på födelsedagen! Vilken superbra present! Vill också ha en egen dator, jag får ju dela med sambon och sonen för närvarande och det är inte alltid lätt att få komma till.

Älskade Hjärtegryn ® sa...

GRATTIS!! Precis en sån dator köpte jag förra veckan är supernöjd med den o jag älskar att den e rosa ;)

TuvaLiten sa...

Tack tack för alla grattis! Ja visst är det nice med en egen dator, verkar bara lite svårt att få övriga familjen att förstå att den är MIN, baaara min ;O)

Madelene sa...

Haha! Ja så är det här med...Laptopen kan man ha till mycket! Mamma får jag spela spel? Mamma får jag titta på film? Mamma...mamma...mamma...:0)

Heimlaga sa...

Grattis! Hoppas den rosa klarar sig från att hamna i leran!

Katrin sa...

Grattis! Och ÅÅÅÅÅÅ vilken läcker laptop *dreglar*