söndag 30 maj 2010

För det är min dag idag...


Mina ungar är bara bäst!! så det så ;O) I går eftermiddag cyklade Abbe o Mia in till stan, ca 4km enkel resa ( de får inte cykla på stora vägen så därför blir det en omväg), bara för att köpa morsdags presenter till mig! Jonte hade skickat bud med dem så han var oxå delaktig i presentköpet.
De vackra rosorna, som var från Tuvis och Sixten, fick jag redan igår när de kom hemcyklande eftersom de var rädda att de skulle hinna vissna över natten. Å eftersom de vet att deras mamma är världens största godisgris såg de till att jag fick lite att mumsa på i kväll ;O)
Sötnosar!!
.
För ett tag sen började vi ge Sigge lite gröt på kvällarna, och nu sätter han i sig en hel portion, eller rättare sagt, en hel portion minus det som hamnar utanför!



1 kommentar:

6-barns mamma sa...

Gulliga barn, och söt Sixten!