lördag 1 maj 2010

A-HO A-HO, A-HO A-HOOOOO


Såg en bebis i S&S-katalogen som hade en bodysuit med korta ärmar o ben, i det röda uggletyget. Tyckte det var så fint tillsammans med det ljusblåa tyget med ringar på så jag snodde konceptet rakt av ;O)


Givetvis ville Tuvis ha en klänning till med ugglor på så det fick det bli. Hade dock inte så jättemycket av det röda uggletyget hemma så klänningens baksida är med det blåa ringtyget, men det funkade riktigt bra.

Nu är det bara sommarvärmen vi väntar på.


6 kommentarer:

Jenny sa...

Jättefint!

6-barns mamma sa...

Vad fina dom blev, du syr så fina kläder!!! Jag är lite dålig på att sy kläder till mina tjejer på 4 år och 7½ år, 4-åringen har så mycket efter sin syster men när jag ser vad du gjort blir jag inspirerad!
Tack!

Ulrica sa...

Du är så duktig och de blev verkligen så fina i sina nya kläder :D Lisen hade sin kjol på igår men den satt rätt tajt om man säger så :O haha

Ulrica sa...

Du är så duktig och de blev verkligen så fina i sina nya kläder :D Lisen hade sin kjol på igår men den satt rätt tajt om man säger så :O haha

Ulrica sa...

Ojdå råkade trycka två gånger :O Men nu är det ingen risk att du missar min kommentar iaf ;) hihi

Lisa sa...

Vad fina de blev! Jag ska också försöka mig på en body, men blev lite avskräckt när jag försökte sätta tryckknappar i en overall. Det blev alldeles fel :(