tisdag 24 maj 2011

Sommarbyte

Är ju med i världens bästa grupp på facebook ;o) Vi sytokiga, och där har jag varit med i ett sommarbyte. Det hela går ut på att man ska sy ett set (överdel, underdel, accessoar) till en hemlig person i gruppen. Man får veta storlek, flicka/pojk/unisex, och ev bloggadress till den man ska sy till.

Jag fick flicka eller unisex i st 80/86, och såhär blev resultatet.






T-shirt, shorts och en nalle i matchande outfit ;o) Jag hoppas att den lilla tösen blir nöjd och att kläderna passar. Alltid nervöst när man ska sy till andra och speciellt när mottagaren själv är duktig på att sy men det här var en kul idé som jag säkert kommer vara med i fler gånger.
Nu väntar jag med spänning på mitt paket från en ännu hemlig avsändare ;o)

Å här hamnade mitt hemlisbyte :o)




2 kommentarer:

Lisa sa...

Visst var det roligt! Jag har fått mitt paket också, men inte hört något än från den jag skickade till. Kommer definitivt vara med flera gånger, även om det var lite läskigt att sy till någon som antagligen syr bättre än vad jag gör :) Men vad kul det är att klä på sonen något som en annan person har suttit och sytt bara för oss!

Kattis sa...

Nu finns det en livebild! De satt som en smäck :-).