söndag 21 juni 2009

Arg, besviken och lurad

Arg; för att jag i två dagar försökt ladda upp en liten filmsnutt här på bloggen utan lyckat resultat. Jädrans blogger eller bredband eller vad det nu är som strular, grrrr!
Besviken; på mig själv som har blivit alldeles för dålig på att använda kameran. Inte en vettig midsommarbild fick jag till. Men vi hade i alla fall en mycket trevlig midsommar med husbilen på Öland. Dans kring midsommarstången och ett tivoli på campingen, till de "stora" barnens glädje ;O)
Lurad; hå hå ja ja, kanske dax att sluta vara så blåögd och inse att allt man ser och hör på nätet inte alltid är som det verkar. Tydligen är det väldigt lätt att skaffa sig ett liv på nätet som enbart består av lögner, snodda foton och en sjuklig fantasi. Synd, man vill ju ändå kunna tro på människor man möter, både irl och i cyberrymden, men men...
Återkommer om den förbaskade filmen behagar ladda upp sig ;O)
Ah, äntligen lyckades jag, men nu hamnade såklart filmsnutten i ett inlägg nedanför detta ;O)

4 kommentarer:

LillaBarn sa...

Bra att du hade en trevlig midsommar, men tråkigt med allt det andra. Datorer är jag inget vidare på, men just nu är jag glad att min funkar över huvudtaget. Max drog precis ner den i golvet, så hela ena sidan blev helt intryckt. Förövrigt drog han också ner en hylla med porslin i köket (hos svärföräldrarna förståss) imorse... Fast har man porslinet i ett skåp på golvet så kan man ju tänka sig hur det kommer gå förr eller senare. Max klarade sig utan en skråma, kan inte säga detsamma om porslinet tyvärr... Väry poular here...

Fia sa...

Tur att midsommaren blev trevlig iaf. Detta med nätet och sådant är trist, och obehagligt...
Minns det där med att ladda upp/fixa saker här på bloggen: höll på länge med att försöka få till länkar i inläggen för det ville den inte trots att jag följde "instruktioner"...men sen plötsligt så gick det! Är helt övertygad om att datorer måste ha manligt "kön"...

Anonym sa...

Låter som ni hittade ein fin camping. Vad hette den ifall man nån gång lyckas komma sig iväg till Öland - vilket vi alla vill men det har liksom inte blivit av och tja... bara inte blivit helt enkelt.

Familjen Palmkvist sa...

Känner mig också lurad! :-(/ sarap