söndag 7 juni 2009

Utan dator i 2 dagar försmäktar vi vid denna sjö...


Ledig helg och familjen drog iväg med husbilen söderut. Inte söderut som i varmare breddgrader, utan söderut till en blåsig och förbaskat kall fiskesjö i Skåne! Mamman har nog aldrig frusit så mycket som under dessa två dagar, mysbyxor, fleecejacka, dubbla täcken och en styck Tuvis hjälpte inte för att hålla mamman varm om natten, brrr. Men vi slapp i alla fall regn! och syskonen B har levt riktigt campingliv med långa utedagar, drakflygning, grillning och bus i husbilen.



På vägen hem passade vi på att besöka Svarta bergen, ett besök som uppskattades av alla men attans vad kallt det var ;)


Kuben

Resväskan

Labyrinten


5 kommentarer:

Ulrica sa...

Finns det husbilar för 6 personer? Eller har din man busskort? Vi har letat men inte hittat någon som passar oss, den ska ju helst vara billig också :)Skönt att din mamma är lite bättre iaf :) Ha det bra!

Heilt spesiell sa...

Så herlig familietur!

LillaBarn sa...

HÄRLIGT!!! Undrar om jag också kommer dit om jag klubbar sönder datorn med en hammare... Jag skulle gärna sitta vid den sjön utan dator i två veckor. Minst!!!

Wicke sa...

Tack för titten! Hoppas du tinar upp snart..

Anonym sa...

Mysigt!! Jag längtar ut med vår lilla campingbil jag också...men var är värmen??