torsdag 11 mars 2010

Vagnsköp



Jihooo!! efter flera veckors letande på blocket lyckades jag äntligen hinna först. Så ikväll hämtar vi Tuvalie och Sixtens vagn, det blev en svart Babytravel. Hade först inte tänkt att köpa någon syskonvagn då Tuvis är så pass stor nu och inte åkt vagn på hela vintern, men eftersom jag inbillar mig att jag kommer traska låååånga promenader in till stan (ca 4km) nu till våren, så är nog en sittplats till Tuvis-skruvis ett måste ;O)
Verkar vara en väldans åtgång på dessa vagnar, har nog mailat/ringt på närmare 10 annonser där vagnen redan varit såld, ibland redan en kvart efter att annonsen kommit upp! Så därför är jag överlycklig att äntligen hunnit först, att vagnen dessutom finns bara tre mil härifrån gör det ju inte mindre bra!
Tjolahej tjolahopp, i morgon blir det promenix, håll tummarna för vackert väder :O)


Mina två minsta slöfisar ;O)

3 kommentarer:

Strömming sa...

Vilka söta tröttisar!

Vi har också en babytravel syskonvagn och den är toppen. Lite liten liggdelen när de är vinterklädda men helt ovärderlig för oss! Vi hittade inga i Uppsala, de var också alla redan sålda utan till slut köpte vi en i Kalmar när vi var i småland och hälsade på släkten.

6-barns mamma sa...

Får säga grattis till köpet, verkar vara en bra vagn. Jag funderar lite på en sån enkelvagn till Martina.

Fangoria sa...

Grattis, här har du ännu en som har en sån syskonvagn! Köpte vår också från Blocket!