söndag 31 oktober 2010

Ett och annat spöke



Verkar som om det bor ett å annat spöke här i byn trots allt, trodde annars att jag var själv ;O)

Men när jag nyss stod i köket och lagade lite middag så hörde jag ett grymtande och rytande samtidigt som tunga smällande steg dunsade i trappen. Ner kom det här odjuret!






Å det dröjde inte länge förrän det lilla monstret fick sällskap av ytterligare två varelser.





Som tur var hade de inga planer på att stanna i mitt kök utan fortsatte snabbt ut genom ytterdörren för att skrämma slag på våra stackars grannar.
Bus eller godis!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Vilka otäcka monster! Tur att de gav sig av frivilligt :)

Mary sa...

Kul med högtider då man får klä ut sig, när jag var liten fanns bara påsk och då var valfriheten mindre. Fina pumpor ljussiluetterna var effektfulla i mörkret!