måndag 6 juni 2011

Award

Fick en award från Myspys (tack så jättemycket)




Jag i min tur ska då skicka awarden vidare till 5 bloggar som har mindre än 100 följare.

Sen ska jag berätta 8 personliga saker om mig själv och hm... gör väl ett försök ;o)


1. Har ett fruktansvärt morgonhumör, undan eller väck är det som gäller när morsan är nyvaken ;o)

2. Är barnskötare men jobbar på ICA.

3. Har haft shettisar, får, minigris, getter, höns, kaniner och hund men är nu nöjd med enbart 2 katter.

4. Började sy när jag var mammaledig med barn nr 4, hade innan dess inte rört en symaskin sen syslöjden i skolan.

5. Älskar grönsaker!

6. Har varit tillsammans med min man i snart 17 år.

7. Som liten var jag livrädd för myror och kattungar.

8. Avskyr att köpa skor, hittar aldrig nåt som passar mina långa, smala, platta fötter;o)


Eftersom jag ganska nyligen hittat till så många härliga underbara sybloggar genom FB, kan jag omöjligt välja ut bara 5 att skicka vidare till. Så jag gör det enkelt för mig och låter alla som vill ta emot awarden och berätta lite om sig själva, ja jag vet...jag är lat ;o)



2 kommentarer:

Lisa sa...

Hur kan man vara rädd för kattungar?? :)

TuvaLiten sa...

Kände en busig kattunge som jagade mig och ville leka (dvs bita, riva och tugga på mig) han hette dessutom Tiger! och så vitt jag vet är tigrar väldigt farliga ;o)