måndag 15 september 2008

Mera kläder till mig




Eftersom jag för ovanlighetens skull bestämde mig för att sova en hel timma mitt på dagen (vet inte vad som tog åt mig, måste vara det tråkiga vädret), hann mamma fixa en tröja som matchade mina bruna plyschbyxor. Tröjan är i samma tyg som byxornas muddar, och stjärnan är av plysch. Att jag sen inte var särskilt sammarbetsvillig vad det gällde att posera framför kameran, får ni ha överseende med. Mammas kamera har en utlösare på flera sekunder, vem kan vara stilla SÅ länge?? Kanske en snigel, eller en sten, men hur kul vore det att läsa en blogg om snigeln Sigges resor och äventyr. Dag 1 Idag har jag färdats 5cm, sett en grankotte. Dag 2 Idag har jag sett andra sidan på grankotten.....

1 kommentar:

Unknown sa...

Jättefina kläder! :) och roligt skrivet /Anna alias Little_sister