fredag 12 september 2008

Nu startar vi!


Så, nu har mamma äntligen tagit mod till sig och skaffat en blogg!! Hon tänkte att hennes syprojekt kunde samsas med lilla jag, Tuvalie. Det är ju trots allt till mig hon syr. Fast just nu har hon tagit på sig uppdraget att sy en dopklänning till en 7 mån flicka ( jag fick minsann ha pappas gamla klänning när jag döptes, hrmf... ) Annars är mamma just nu inne i en sy-möss-period, jag har hittills fått en cerise med brun stjärna, en brun med cerise stjärna, en brun med rosa elefant, en rosarandig... ja ni ser, min mamma vet inte när det är läge att lägga av! En sak är iallafall säker, jag lär inte frysa om huvudet i höst iallafall ;)

1 kommentar:

emilbus sa...

Hej Tuvaliten. Vilken duktig mamma du har som kan sy kläder till dig, min mamma kan bara sy gardiner (o knappt det) kram Emilbys