söndag 12 april 2009

Nöff nöff




En liten grisväska har det blivit sytt i helgen, lagom stor för att rymma några små böcker, småbilar eller varför inte fem blöjor ;o) Grisen var betydligt enklare att sy än de tre vita kaninerna till ryggsäcken, och så var det ju bara EN gris! Kommer säkert bli fler grisväskor sydda, jättekul, lätt men lite pillrigt och tidskrävande. Perfekt när gamla stuvbitar kommer till användning, tygskåpet ser bara bättre och bättre ut :o)

Å så här kul kan man ha om man får göra som man vill inne i badrummet en stund...



...vem behöver leksaker när det finns så mycket roligt gömt i skåpen...


...sex rullar!! nytt rekord...


...lika bra att städa upp efter sig, annars lär man väl aldrig få vara här och leka någon mer gång.

5 kommentarer:

Heilt spesiell sa...

Søtnosen!!Stilig veske!

Ulrica sa...

Fin gris :) Och skulle han behöva gå på toaletten så finns det MASSOR av papper hemma ser jag =)
Fast hade jag fått bestämma så hade jag velat se mer kaninsaker...några förslag: en filt med MÅNGA kaniner, en kaninklänning, ett par kaningardiner kanske osv...

TuvaLiten sa...

Det kommer...måste bara återhämta mig från kaninmardrömmen först ;o) Fast några gardiner lär du knappast få se mig sy, det är det tråkigaste jag vet, lika trist som att putsa fönster, lägga tak eller sortera smågrus :o)

Anonym sa...

hahaha härliga bilder! Väskan är fin, Tuva förstås ännu finare. Kul bilder det där med toarullarna!

Madelene sa...

så söt! :0) Och smågrus kan faktiskt vara roligt att pilla med :0)