tisdag 31 mars 2009

En elefant balanserade...



Sista biten elefanttyg fick bli en t-shirt, och till det blev det limegröna plyschbyxor med en röd elefantapplication. De nya TuvaLiten-namnlapparna har inte kommit hem än, så nu ligger det tre högar med nysydda kläder som bara väntar på att få sina lappar påsydda. Däremot låg det ett litet paket från Vistaprint i brevlådan i går med "visitkortslappar" så nu ser det riktigt proffsigt ut ;o) Setet kommer att läggas ut för försäljning, så småningom...måste bara bli klar med ett litet projekt först...ser lite hemlighetsfull ut... ;o)



11 kommentarer:

Anna-Snoddas sa...

Jättefint! Hmm...spännande! :)

Madelene sa...

Jätte gulligt! Spännande att se vad du har på lur då :0)

Ulrica sa...

Men kom igen nu då!!! Mina nerver klara snart inte mer, får snart ringa doktorn och be om något lugnande, hemliga projekt och allt.....Nu ska jag lägga mig i schäslongen och andas och räkna till tio. Ett, två....
Allvarligt talat, det ser bara så proffsigt ut med Tuvaliten lappen på, jättesnyggt!

Helena sa...

Jättefint!

Heilt spesiell sa...

Knallfint og skikkelig flotte lapper du har fått deg!

6-barns mamma sa...

Vilket jättefint set, tycker t-shirten blev så fin! Men är nyfiken på vad du har i göringen... vad kan det vara?

TuvaLiten sa...

Hahaha, vad nyfikna alla blev då! Så märkvärdigt är det inte, mitt lilla projekt. Skulle kanske inte nämnt något, nu förväntar ni er nåt stort ;o)

Madelene sa...

Ja jag fattar ingenting heller om vad det är med bloggen! Ingenting fungerar!

Madelene sa...

Apropå visitkorten så har jag med beställt såna, men verkar ta ett tag innan de kommer? Beställde förra veckan och jag har inte hört nåt än i alla fall. Hur lång tid tog det för dig?

Ulrica sa...

Det kan du ge dig på! Var inom Lindex idag och då tänkte jag....snart slår Tuvalitens varuhus upp portarna och då ska jag dit och handla istället =)

Strömming sa...

läcker applikation!