fredag 16 januari 2009

Mera utmärkelser

Mamma var förstås stolt som en tupp i går efter att hon fått den fina awarden, hon kunde inte låta bli att bli lite mallig. Pappa som oxå har en blogg, muttrade nåt om att han tyckte att mamma kunde skickat awarden vidare till honom. Nu var det ju så att awarden gällde Mammabloggar, och pappa är ju varken mamma eller skriver ens en pappablogg, utan hans blogg innehåller bara en massa fisketrams ;-) även om det händer att jag figurerar på bild även där (man måste ju hjälpa till när pappa bakar fiskmat, smaka å så). Men pappa hävdade att han hade en stor del i att mamma är mamma och det kunde hon inte förneka *s* så därför, för att pappsen ska bli lite glad, har jag den äran att tilldela honom denna fantastiska utmärkelse ...




... TA..DAAA!!!!!...



~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~

Tuvispriset för världens

bästa fiskebloggare och

världens bästa pappa

går i år till...

MIN PAPPA

~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart att pappa med ska ha en utmärkelse,det är ju en stor, fin firre han har på bilden! Inte för att jag vet vad det är för sorts fisk men kan den vara släkt med Loch ness- monstret?

TuvaLiten sa...

Troligtvis en avlägsen kusin till L-N ;-)

Anonym sa...

Berätta nu inte det här för din pappa, han kan bli lite sotis...men du har en award till inne hos mig :)