tisdag 24 mars 2009

Äppelpäppel, vi vill ha SOMMAR!




Hade planer på ett besök till stranden idag men mamman påstod att det var för kallt att sola när marken var täckt med snö (å vart kom snön ifrån då? skulle det inte vara vår nu!) så det fick räcka med att snabbprova äppelpäppel-setet, liten försmak om sommaren som komma skall :o)







-Slit och släp, bara jobb jobb jobb...





...men hallå, vart tog musiken vägen? Jag vägrar jobba till nyheterna...








...va, pratar du med mig? Sätt på musiken igen, tack!



.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken liten goding till chaffis :)
Vi hade likadana (fast blåa ) till Lisen när vi sågade och förde oväsen här förra året och tänk vad bra dom hör ju inte heller när man försöker hålla efter dom om dom nu skulle hitta på något....men det gör dom väl aldrig...eller ;)

Anonym sa...

Haha vilka charmiga bilder - hörru liten Tuva - mamma hade nog rätt klokt val att vänta lite till med strandbesöket...
Men sött set!
Kör försiktigt med traktorn! :-)

Heimlaga sa...

Vilka fantastiska bilder!

Anna sa...

Hej!

Härliga bilder och otroligt fina kläder du syr. Jag blir imponerad!

Välkommen in till mig!

Suss sa...

hej! Undrar över mössan längst upp i ditt inlägg, det står äppel päppel nu vill vi ha sommar precis över bilden. Solhaten! Hur gör du när du syr, kör du på frihand och testar dig fram eller har du mall. Tänkte pröva att sy. Har aldrig sytt innan och vill verklgien börja lära mig. Är det enkelt, har du några mått att dela med dig av=)???