tisdag 17 mars 2009

WAOOOO!!



När Tuvis-skruvis kom utknallandes i köket efter att ha sovit middag i 2 timmar! (vad har hänt? ungen som aldrig sovit mer än 20 min i taget sen hon föddes har ÄNTLIGEN börjat snarka långa pass, plus att hon sover bra på natten!! Hallelulja eller nåt...tog ju bara 20 månader men bättre sent än aldrig) så hade mamman varit i farten med bullbak. Tuvan lutade huvudet bakåt och sniffade i luften, när mamman lyfte på handduken till bullfatet hördes ett överraskande - WAOOOO!! från T, hon var tydligen helimpad av mammans insatser i köket , gullunge.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser ju jättegott ut, inte undra på att Tuvis blev bullsugen!
Jag måste också börja baka, någon liten typ fyller år nästa vecka och frysen är tom. Förresten, mössan satt på när hon åt frukost också idag, herregud vad hon blev söt!

TuvaLiten sa...

Hihi, jag såg bilderna i din blogg, så roligt att ni blev nöjda:)

Anonym sa...

Men så duktig Mamma du har!!! Här slängs det inte ihop bullar bara sådär, utan planering blir det kaos !!!

Kramis
Jenni

TuvaLiten sa...

Ha, vem sa att det inte blev kaos;) Bullbak hör verkligen inte till vanligheterna här hemma, därav Tuvans Waooo-reaktion:)

Anonym sa...

Åh jag förstår henne, jag skulle gärna sniffa lite bulldoft nu - de ser läckra och goa ut!
Ha det gott i sol och bullriket! :-)

TuvaLiten sa...

Ja jisses vilket underbart väder det blev i dag! Slänger mig ut i rabatten igen, hejsvejs.