onsdag 11 mars 2009

Gottegris



Det gäller att passa på! Mamma hällde upp en skål med snaskiga godsaker som hon säkert tänkt att smaska i sig helt själv i smyg (ja såna är dom, de där mammorna, tror att de kan äta gottigt fastän det inte ens är lördag, fy fy). Men sen ställde hon ifrån sig skålen för att släppa ut hunden. Och visst vore man dum om man inte tar chansen när den ges:) När mamma kom tillbaka en halvminut senare hade jag hunnit norpat bunken, bäddat ner mig i mammas säng och börjat mumsa i mig av det goda. Men jag lät i alla fall mamsen smaka några skruvar, man är väl inte lika ego som mamma! (dessutom tillhörde potatisskruvarna inte mina favvoriter)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Good work!

Anonym sa...

Nej, men fy då vilken självisk mamma du har ;) Så skulle jag aldrig göra, säger jag och snabbt sväljer gräddbullen så jag inte blir påkommen ;)