söndag 15 mars 2009

En hatt, två hattar, tre hattar, fyra....

Denna helg har det bara blivit huvudbonader sydda, när man hittar ett mönster som är lätt att följa och går relativt snabbt, är det svårt att hejda sig ;-) Eftersom Tuvan omöjligt kommer hinna använda alla hattar i sommar har vissa hamnat på tradera. Den bruna med solrosor på har fått en tvilling, dock utan färgglada sömmar:), neutral sytråd är nu inhandlad. Så hatten med regnbågssömmar behåller Tuvis själv, hehe...






Dessutom har mamman fått iväg en beställning på nya namnband, upptäckte att påsen var näst intill tom! jisses, har det blivit så många plagg sydda?! Förutom de gamla vanliga vita banden med grön text, blev det också en annan variant i brunt och orange. Ska bli spännande att se om de blir bra, synd att leveranstiden är så låååång:(

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har mailat dig :) Visst är det min som ligger där framme på bilden?
Nytt problem...nu vill jag ha en solhatt, tradera: Here I come :)och nu har jag en plan...

Anonym sa...

Jag undrar om det kom fram, jag har fått ett meddelande som jag inte fattar hälften av (på min mail) och Sanna sa att hon skickade till en och dom hade missat en bokstav på sin adress och då fick hon samma meddelande. Om du inte fått mitt mail så hör av dig!

TuvaLiten sa...

Jo nu kom ditt mail fram och jag har svarat:) Var ju inte meningen att ge dig problem! Men jag måste ju se till att du får igång ett traderaberoende;-)å ja, det är din (eller kanske Lisens?) som ligger där framme.