torsdag 26 mars 2009

TÄVLING!! och sista marsprojektet



Mitt sista bidrag i marsutmaningen får bli en mössa som är ett hopplock från velourstuvbitshögen, högen som tack vare marsutmaningen minskat ordentligt och dessutom har det blivit omorganiserat i tygskåpet (eller...eh...det fanns INGET organiserat i det skåpet innan ;o) ) så nu är det ordning och reda i syrummet, fina tyghögar och var sak på sin plats! Härligt :o)


Så, tänkte nu då passa på att lotta ut denna färgsprakande mössa i cerise/ljusrosa/turkos/ljusgrön/lila-velour, st ca 2-3 år.

För att vara med i utlottningen behöver du bara:

  • Lämna en kommentar i detta inlägg så får du en "lott".

  • Länka till inlägget så får du två "lotter", skriv då i din kommentar att du länkat (det går bra att låna mössbild)
  • Om du inte har en egen blogg, glöm inte lämna kontaktuppgifter i kommentaren så att jag kan få tag på dig om du vinner!

Tävlingen avslutas kl 12.00 fredagen den 3:e april

Lycka till!!

8 kommentarer:

Heilt spesiell sa...

Så kul den ble!Genialt å bruke opp smårester slik.Stilig!!

Helena sa...

Fin mössa! Jag vill vara med i utlottningen.

Anonym sa...

Klart jag måste vara med och tävla!
Skulle sitta finfint på vännens lilla Alice!!
Den är jättefin, och jag tror jag sagt det förut, fasiken vad jag är avis på er som kan det där med att sy!!!

Marie_AOA sa...

Hej hej!
Klart jag är med och tävlar. Skulle passa min lilla Alicia. :) Jag har även länkat till tävlingen i min blogg:
http://mariemedfamilj.bloggagratis.se/

Anonym sa...

Härliga färger! Vill gärna vara med och tävla om mössan. Min mösstokiga lilla tvååring hade blivit överlycklig:). mvh Linda ( storan74@hotmail.com )

Ulrica sa...

Jag har länkat :)

Anonym sa...

Åh så söt min dotter skulle vara i den mössan! Hoppas på turen. Lägger en länk hit också från min blogg.

6-barns mamma sa...

Hej! Eftersom min blogg håller på att bli en tävlingsblogg, vill jag givetvis vara med! Trollet skulle bli väldigt glad över en ny mössa också! Lånar en mössbild och länkar från min blogg!