lördag 14 februari 2009

Det värmer i mammahjärtat


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket gulligt kort! Vad fint det blev med flodistyget! Hur går det med tapetseringen? Här tar det några dagar till innan vi kommit så långt, vi håller på och fördärvar ännu ;)dom här orden, jag har väl inget sådant på min blogg? Nu när jag ändrade så var det väl bara framsidan? Nu blev jag lite förvirrad, är du säker på att det var min blogg, vet att Ninni har sådant på sin(jag får skriva jättemånga gånger). Kolla hur det blir nästa gång, annars får jag fundera på vad som har hänt, har det varit så innan också? Ha det bra :)

Anonym sa...

Ja, då får vi hoppas att det finns tapeter kvar, vad retfullt! Här började mannen med fundera på om dom vita tapeterna räcker, men vi håller tummarna. Jag tror att jag börjar bli senil ;) tänkte att jag skulle prova o skicka en kommentar till mig o kolla bokstäverna, skrev bara lite olika bokstäver, sen nu när jag kollade kommentarerna sa jag till dottern, kolla vilken konstig kommentar jag har fått :) Minnet är verkligen inte bra. Nu ska jag ta ett sista ryck på väggen, tycker att man är rätt trött ikväll ;)