fredag 6 februari 2009

FREDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Å så här lycklig är jag denna fredagsförmiddag:)





Fredag, det betyder SOVMORGON i morgon, jippiiii, kanske jag kostar på mig att ligga kvar i sängen en stund då, mamma o pappa (framför allt mamma) blir ju så glada om de får snarka lite längre, slöfisar:)
I går var mamma i väg och jobbade en stund på kvällen, jag som aldrig somnar före 22 i vanliga fall, slocknade redan 19.30 i pappas famn. Gissa om han var nöjd! Men det uppspolade badet som han tänkt ha klart när mamma kom hem stannade på planeringsstadiet, för efter en dryg halvtimma vaknade jag igen och var pigg som en mört! Sen var det full hålligång fram till midnatt, då mamma tröttnade på att få pusselbitar instoppade i tröjan, och bestämt sa åt mig att sova (kan tillägga att mamma idag vaknade med en grop i ryggen efter att ha sovit på en knopp-pusselbit, aj). Men nu har jag varit vaken sen 7 i morse, så nu tänker jag ta en liten tupplur, måste samla energi inför kvällen så jag orkar pussla färdigt mitt stora pussel på hela 8 bitar, det kan ta ett tag, blir kanske färdig framåt 23.30 eller nåt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hörru charmtroll där! Nu nrä det blir helg så ska du va lite snäll med mamma och pappa också - du vet väl att de kan använda allt ditt bus emot dig den dag du gifter dig, i alla tal och inspelade filmer ;-))
Ha det gott igelkott från Kråkslottstrollen!

Anonym sa...

Ja, att stoppa grejer i tröjorna verkar vara populärt :) Själv brukar Lisen hjälpa mig att få till en riktig push-up bh med hjälp av lego och andra mysiga saker, fast speciellt skönt kan jag ju inte påstå att det är :)Lycka till med pusslet Tuvisen!

Anonym sa...

Önskar er en trevlig helg!
Kanske i schlagerns tecken? :-)